Subject: Muudatusettepanek : Monitor klass 2 (Lihtne 24" monitor) HP E24 G5 FHD Monitor 6N6E9AA > HP Series 5 Pro 23.8" FHD Monitor – 524pf
From: "infrahanked - RIT" <[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 26, 2025 4:31 PM
To: Toomas Pai - RIT <[email-masked]>
Cc: infrahanked - RIT <[email-masked]>; Tiit Tuisk - RIT
<[email-masked]>
Subject: Re: Muudatusettepanek : Monitor klass 2 (Lihtne 24" monitor) HP
E24 G5 FHD Monitor 6N6E9AA > HP Series 5 Pro 23.8" FHD Monitor – 524pf

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Lugupeetud Toomas Pai,

Tänan Teid tagasiside eest.
Jah – pakutud monitor ja teie poolt nimetatud privaatsusfilter on omavahel
täielikult ühilduvad. Kinnitan privaatsusfiltri sobivust ja ka muutmise
loa järgselt privaatsusfiltri toodete juures sobivustabeli kaasajastamist.

Lugupidamisega,
Lennart Leht
Green IT OÜ

From: Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Date: Wednesday, 26. March 2025 at 12:24
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>,
Tiit Tuisk - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Muudatusettepanek : Monitor klass 2 (Lihtne 24" monitor) HP
E24 G5 FHD Monitor 6N6E9AA > HP Series 5 Pro 23.8" FHD Monitor – 524pf
Lugupeetud Lennart Leht

Täname lisaseadme monitori Klass 2 „HP E24 G5 FHD Monitori 6N6E9AA“
tootmise lõpetamisest teavitamise eest.

Palume täpsustada, kas asenduseks pakutav monitor „HP Series 5 Pro 23.8"
FHD Monitor – 524pf“ ühildub täielikult tootega „Monitori klass 2
ekraanile vastav privaatsusfilter GREEN PRIVACY24“?  Kui jah, on koos
monitori mudeli vahetusega e-kataloogis vajalik ajakohastada ka
privaatsusfiltri toodete juures olev ühilduvuse tabel
„privaatsusfiltrid_greenit.pdf“, milles peab kajastuma sobivus uuele
monitori mudelile.

Palume kinnitada privaatsusfiltri sobivust ja kinnitust, et muutmise loa
saamise korral kaasajastate vastavalt ka privaatsusfiltrite sobivustabelid
privaatsusfiltri toodete juures.

Lugupidamisega

Toomas Pai
hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699

  _____

Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saadetud: teisipäev, 11. märts 2025 15:49
Adressaat: Toomas Pai - RIT
Teema: Muudatusettepanek : Monitor klass 2 (Lihtne 24" monitor) HP E24 G5
FHD Monitor 6N6E9AA > HP Series 5 Pro 23.8" FHD Monitor – 524pf

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Austatud Toomas Pai,
Vastavalt raamlepingute nr „5-324-0301-1“, „5-324-0300-1“, „5-324-0302-1“
ja „5-3/24-0049-1“ punktidele 10.3–10.5 teavitame, et tootja on lõpetanud
lisatoote „HP E24 G5 FHD Monitor 6N6E9AA“ tootmise ning pakub asenduseks
tehniliselt paremate parameetritega monitori.
Lähtudes eeltoodust teeme ettepaneku asendada raamlepingus nimetatud
lisatoode ning palume luba selle vahetamiseks monitori „HP Series 5 Pro
23.8" FHD Monitor – 524pf“ vastu.
Selguse huvides oleme lisanud väljavõtte vastavustabelist, kus on
kõrvutatud mõlema monitori tehnilised näitajad.

Parimate soovidega / Kind regards

Lennart Leht
Key Account Manager
Green IT OÜ / Telia Eesti AS
+372 503 1647
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Toomas Pai
hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699